REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[wielkopolskie] Producent urządzeń magazynowych wynajął powierzchnię w Panattoni Park Poznań VIIartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Producent urządzeń magazynowych wynajął powierzchnię w Panattoni Park Poznań VII
STILL został nowym najemcą Panattoni Park Poznań VII. Firma wynajęła 6 654 mkw. powierzchni magazyno...
W Poznaniu rozpoczęła się seryjna produkcja hybrydowego Volkswagena Caddyartykuł
Pokaż artykuł
W Poznaniu rozpoczęła się seryjna produkcja hybrydowego Volkswagena Caddy
Globalny koncern motoryzacyjny Volkswagen stawia na Polskę i Poznań, rozpoczyna produkcję hybrydowego Volkswagena Caddy. VW Caddy to jeden z liderów w swoim segmencie. Od ponad 20 lat jest produkowany wyłącznie w zakładzie Volkswagena w Poznaniu, skąd trafia na rynki całego świata. Tylko w zeszłym roku z fabryki w stolicy Wielkopolski wyjechało prawie 87 tysięcy modeli Caddy 5. Teraz dołącza także model hybrydowy tego popularnego modelu.
[Łódź] MLP Group przygotowuje nowy park logistyczny obok Łodziartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] MLP Group przygotowuje nowy park logistyczny obok Łodzi
Deweloper nowoczesnych powierzchni magazynowych przygotowuje się do rozpoczęcia budowy nowego parku...
Poznań: Na dworcu głównym pojawi się nowy peronartykuł
Pokaż artykuł
Poznań: Na dworcu głównym pojawi się nowy peron
Inwestycja jest odpowiedzią na zwiększenie przepustowości w rejonie dworca głównego. PKP PLK planuje...
[śląskie] Setki milionów euro na rozwój aglomeracjiartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Setki milionów euro na rozwój aglomeracji
Podpisano porozumienie w sprawie Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Subregionu Centralnego...
Wrocław najbardziej aktywnym regionalnym rynkiem biurowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław najbardziej aktywnym regionalnym rynkiem biurowym w Polsce
Największe polskie miasta regionalne już drugi raz w tym roku wyprzedziły Warszawę pod względem iloś...
Kolejny najemca wprowadza się do Business Garden Poznańartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny najemca wprowadza się do Business Garden Poznań
Vastint Poland podpisał umowę najmu z polskim oddziałem firmy MKS, który pod marką Atotech dostarcza specjalistyczne produkty chemiczne i technologie produkcyjne przeznaczone do przygotowania, obróbki i powlekania powierzchni. Firma wynajęła 1706 mkw. powierzchni biurowej na pierwszym piętrze w budynku przy ul. Pastelowej 8 w Poznaniu, w zarządzanej przez Vastint części kompleksu Business Garden.
[Niepruszewo] Nowa inwestycja dewelopera Goodmanartykuł
Pokaż artykuł
[Niepruszewo] Nowa inwestycja dewelopera Goodman
Deweloper Goodman realizuje swoją nową inwestycję, magazyn o powierzchni 14 790 mkw., zlokalizo...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Supermarket "Lidl", ul. Fabryczna 23
Poznań, Wilda
[wielkopolskie] MLP Group umacnia się pod Poznaniemartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] MLP Group umacnia się pod Poznaniem
MLP Group wybuduje nowy park logistyczny w pobliżu Poznania. Będzie to drugie centrum w tej części k...
MLP Business Park Poznań z pierwszym najemcąartykuł
Pokaż artykuł
MLP Business Park Poznań z pierwszym najemcą
MLP Group podpisało umowę najmu z firmą prowadzącą sieć centrów do gry w padla w Polsce. InterPadel będzie korzystał z około 2,8 tys. mkw. nowoczesnych powierzchni na terenie MLP Business Park Poznań. Przekazanie obiektu do użytkowania planowane jest w grudniu 2025 r. W zawarciu transakcji pośredniczyła firma MAXON Nieruchomości.
Global Reach Logistics stawia na Prologis Park Poznań IIartykuł
Pokaż artykuł
Global Reach Logistics stawia na Prologis Park Poznań II
Międzynarodowy operator 3PL – firma Global Reach Logistics (GRL), podpisała umowę najmu na kolejne 26,5 tys. mkw. powierzchni magazynowej w Prologis Park Poznań II. Niespełna rok temu GRL rozpoczęło działalność w Polsce wynajmując 11,7 tys. mkw. w Prologis Park Poznań.
Firma Poltrakt nowym najemcą 7R Park Poznań Westartykuł
Pokaż artykuł
Firma Poltrakt nowym najemcą 7R Park Poznań West
Firma Poltrakt, oferującą kompleksowe usługi transportowe i logistyczne została nowym najemcą 7R Park Poznań West, znajdującego się w przemysłowej części Tarnowa Podgórnego pod Poznaniem, zaledwie 22 kilometry na zachód od centrum Poznania i jedynie 8 kilometrów od drogi ekspresowej S11. Poltrakt rozpocznie działalność w tym parku już marcu.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA